EGOFIT Walkpad Plus F1T-NEW

2 sold in last 8 hours
EGOFIT
FD-OGCD-TM7I
$499.00 $699.00
The 2 in 1 Treadmill- Egofit Walkpad Plus Our Egofit Walkpad Plus is the 2 in 1 Treadmill, the Foldable handlebar rise top speed is 12km/h, handlebar folded top speed is 6km/h as walking treadmill. The 2 in 1 Treadmill Foldable handlebar switch top speed from 6KM/h to 12KM/h, from...
$499.00
customers are viewing this product

The 2 in 1 Treadmill- Egofit Walkpad Plus

Our Egofit Walkpad Plus is the 2 in 1 Treadmill, the Foldable handlebar rise top speed is 12km/h, handlebar folded top speed is 6km/h as walking treadmill.

SHIPPING

All orders qualify for free standard shipping to the contiguous 48 States.

RETURNS POLICY

Our policy lasts for 35 days. If 35 days have gone by since your order ship date, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange. There are certain situations where only partial refunds are granted: (if applicable) * Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error. * Any item that is returned for reasons not due to our error. * Any item that is returned more than 35 days after ship date. To start your return and generate the return label by yourself, please click on this link Return Center.

REFUNDS

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund. If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again. Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted. Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted. If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@egofitwalker.com.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at info@egofitwalker.com

Customer Reviews

Based on 22 reviews
82%
(18)
9%
(2)
9%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
S
S.E.
Love it so far! I’ve created co-worker envy!

Really love this machine so far!
I work in a very quiet cubicle space with 15 or so others. This treadmill is super easy to use, works great and is actually pretty quiet! Only the people right next to me can hear anything. The motor doesn’t make any noise, but there is some light sound from the belt moving and my actual walking. It beeps multiple times when starting and once when you change speeds, which is a little annoying. But once you get going, the only sound is from the belt and walking.
When I received it, I was able to remove it from the box myself and wheel it into position. It’s not overly heavy. Simply plug it in and it’s ready to go. I have used it 2-3 hours each day while I worked. It’s very easy to get used to, and doesn’t affect my ability to type or get work done. The feet on the machine do create an indentation in the carpet, so you may want to consider a mat underneath. Very pleased with this purchase so far. Now I’m just hoping it lasts a decent amount of time since I’ll be using it frequently!

M
Mom of Twin Boys
Walk Away the Covid Pounds While You Work

I am enjoying this purchase while I teach school from home. I’ve already lost my Covid pounds. I walk during meetings with colleagues and when my students are busy with an assignment. The treadmill is compact, provides a quick walking speed, and is fairly quiet. I am pleased to not be so sedentary while I am working.

K
Karcher
Great work treadmill

Great under the desk treadmill. Love using it while in calls for work. Quiet and gets me moving during the day.

S
Sarah Engel
Perfect for small spaces

I purchased this treadmill mainly because of the price and the size. I didn't want a big bulky one in our bedroom and liked the convenience of it being able to just be slide under the bed when not in use.
This purchase was definitely worth it, I have had no issues with it, it works great, and i enjoy using it. I thought I would have a little bit of an issue since it doesn't have any sides, but so far it hasn't been a problem. I wouldn't recommend for someone with balance issues.
My only complaint would be is that I wish it had a "pause button" for the remote and that I could eliminate the beeping for when it starts up and when you turn it off or change the speed up and down. Other than that I'm very happy with my purchase.

P
Pat
Product quality and customer service.

This is the ideal product for small spaces. I use while I am working at my stand up desk, but I also am able to use while watching TV or reading. As well as this product is working for me, I am so impressed with the customer service I have received. I had some questions regarding the belt and I received prompt and courteous attention from them.
Highly recommend this item and feel that they are truly committed to provide satisfactory customer service.

C
Catherine Pippin
treadmill

I am older, and afraid of falling when walking outdoors in any weather that creates slippery pavement. This mini treadmill is perfect!

L
Lucy's Mom
The treadmill is as advertised

No assembly was required. I didn't buy it to use under a desk, but in a small area in my bedroom. It does require a hand rail of some type so I placed it where I could hold onto some furniture while using it. Obviously, it does not feel like a full-sized treadmill, but it appears to be sufficient for my needs.

K
Kayin
Error message, responsive support

Used it 3 times. Now each time I turn the treadmill on, within a few seconds, I get a “E01” error. Manual does not provide any instructions how to fix the issue. Emailed support, will update the review if I’m able to get the issue resolved.

**Update**
Support via email was pretty responsive. Some back and forth, they sent me a video how to fix it. I followed the instructions, sent them back a video showing I did what they said to do, and still had the error. They shipped me a new one, which works fine so far. Hoping I won’t have anymore issues from here. Will update if I do.

J
J.C
Battery dead on arrival/broken remote

Well I really wanted to like this but it’s pretty frustrating when it arrives and the remote doesn’t work at all. I removed the insulation paper and I double checked that the battery was there but the remote still doesn’t work. I’m assuming it needs a new battery but why would I get a product and have to replace the battery before I even use it once?

T
Tony
Space efficient--easy to get moving

It is sleek and efficient, you don't have to give over a large amount of home space to a regular treadmill. You can calibrate the treadmill runner with a tool provided. I's quiet, and easy to change the speed. You can use it while working or watching TV--whatever works for you.

[time] minutes ago, from [location]
EGOFIT Walkpad Plus F1T-NEW
You have successfully subscribed!
This email has been registered